Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek?

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

31 Oktober 2012 | Nederland, Utrecht

Vanmorgen was mijn laatste werkdag bij TriamFloat. Morgen ga ik op weg naar Thailand, Laos en Cambodja en in december ga ik beginnen met mijn nieuwe baan.

Echt klaar voor vertrek ben ik nog niet. Tas moet nog ingepakt worden, huis aan kant gemaakt, i-pod camera & e-reader opladen en mijn paspoort binnen krijgen....

Helaas was er vertraging bij de ambassade van Cambodja in Brussel. Als het goed ligt morgen mijn paspoort klaar op Schiphol. Dit is niet echt goed voor mijn zenuwen, maar ja.

Morgen gaat het avontuur echt beginnen. Via deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn belevenissen. Veel leesplezier.

Liefs,
Petra

  • 31 Oktober 2012 - 14:23

    Sandra:

    Veel plezier!!!

  • 31 Oktober 2012 - 18:07

    Guus:

    Veel plezier! Geniet ervan!

  • 31 Oktober 2012 - 20:46

    Helma:

    Lieve dochter, nog 1 nachtje slapen en dan begint het avontuur. Fijn dat we je kunnen volgen. Zie je morgen slaap lekker. Dikke kus.

  • 31 Oktober 2012 - 21:12

    Nicole:

    Geniet ervan! Ben benieuwd naar je verhalen.. :)

  • 01 November 2012 - 08:50

    Riet Bakker:

    Hallo Petra,
    Een mooie reis en kom gezond weer terug. Oma Riet.

  • 01 November 2012 - 15:57

    Ruud Verkerk:

    Veel plezier, geniet & be careful!!

  • 01 November 2012 - 19:23

    Anja:

    Goeie reis en veel plezier! Weer een hele ervaring! Geniet ervan! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 27255

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

Thailand, Laos & Cambodja

09 November 2011 - 21 December 2011

The land of OZ (met tussenstop Hong Kong)

12 Oktober 2010 - 06 November 2010

Backpacken door Vietnam

Landen bezocht: