Nog twee weken te gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu Nog twee weken te gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Nog twee weken te gaan

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 Oktober 2011 | Nederland, Utrecht

Over twee weken is het zover. Dan heb ik vakantie en ga ik backpacken door Australië. Woensdag 9 november vertrek ik naar Hong Kong waar ik vijf dagen zal door brengen. 14 november stap ik weer op het vliegtuig om naar Australië te gaan. Ik kom aan in Cairns en zal vanuit daar door het land trekken. 4 januari 2012 is de terugvlucht vanuit Sydney naar Amsterdam....

Heerlijk 8 weken vakantie. Ik heb er zin in.. Van het weekend nog even reisgidsen halen en plannen maken voor Hong Kong en Australië. Tips zijn altijd welkom :)

• 26 Oktober 2011 - 17:01

Sandra:

Het aftellen is begonnen :) ik ga je blog weer volgen hoor!
    MUST DO: meerdere dagen naar Fraser Island en boottocht bij/door de Whitsundays eilanden, want daar zie je 's nachts de echte Milkyway!! ;) (en overdag mooie witte stranden, personages uit Finding Nemo etc)