Dag Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Petra Bakker - WaarBenJij.nu Dag Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Dag Hong Kong

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

16 November 2011 | Hong Kong, Hong Kong

JA na 5 dagen is het tijd Hong Kong te verlaten. Nog even kort wat ik vandaag heb gedaan...

Vandaag heb ik met Hayley nog een laatste dag door Hong Kong gelopen. Je kunt je tas al in de stad inchecken, dus dat hebben we dan ook gedaan. Heel handig. Ze sturen je tas door naar het vliegveld.

Mijn vlucht gaat pas om 23.50 uur. Dus heb nog wat tijd door te brengen.

Hayley en ik zijn naar Soho en de Holleywood Boulevard geweest. Dat is een leuke buurt met veel antiekwinkels (nou ja antiek..?) en leuke restaurantjes. We hebben heerlijk gegeten bij Nepal. Een restaurant met Nepalees eten. Het was heel lekker, leek veel op Indiaans eten.

Na de lunch en nog wat winkels en de Catmarket te hebben gezien, zijn we naar Hong Kong Park geweest. Dat is echt een mooi park. Het is ook een botanische tuin, erg rustgevend allemaal.

Na al dat rondlopen was ik erg moe. Dus zijn we rond 6 uur naar het vliegveld gegaan. Hayley vertrekt ook vandaag alleen al eerder rond 20.30 uur. Maar ik wil graag even relaxen en aangezien ik geen bed meer heb in Honh Kong, ga ik dat op t vliegveld doen.

Ik moest bij Terminal 1 zijn en Hayley bij 2 dus na een korte afscheid ben ik het vliegveld gaan bewonderen, gegeten bij de Mac en naar mijn gate gewandeld.

Daar ben ik in gesprek gekomen met een man die in Cairns woont en hij heeft nog tips gegeven. Wie weet gebruik ik t ook. ;)

tot snel tot Down Under

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Petra

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 27285

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

Thailand, Laos & Cambodja

09 November 2011 - 21 December 2011

The land of OZ (met tussenstop Hong Kong)

12 Oktober 2010 - 06 November 2010

Backpacken door Vietnam

Landen bezocht: