Nog 3 weken te gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu Nog 3 weken te gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken te gaan

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

20 September 2010 | Nederland, Utrecht

Over drie weken ga ik het grote avontuur aan, backpacken door Vietnam. Nu hier in Utrecht is het echt herfst weer, dus het vooruitzicht om 3,5 week daar te vertoeven komt als geroepen.

Echt helemaal klaar voor de reis ben ik nog niet. Zo moet ik nog de laatste inenting halen, kijken wat ik allemaal mee moet nemen in de rugzak..en een rugzak scoren en vast nog veel meer.

Belangrijk is dat ik al met mijn loney planet 'slaap' en mijn visum heb aangevraagd. Dus de rest komt vanzelf.

Het leuke is dat je eerst weining mensen hoort over een reis naar / door Vietnam. Maar nu ik ga, hoor ik overal verhalen erover. Hierdoor heb ik nog meer zin gekregen.

Ik vlieg vanaf Frankfurt direct naar Hanoi en vlieg terug vanaf HCMC. Ik ga dus van noord naar zuid trekken...
Genoeg te doen daar.

Dit wordt het platform waarbij ik regelmatig een update breng van mijn ervaringen.

Groetjes
Petra

  • 11 Oktober 2010 - 17:25

    Veertje:

    Peetje,

    Heel veel reisplezier en vergeet niet om de lekkere verse krab net uit de zee te proeven. Zal je verhalen en foto's in de gaten houden!

    Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Petra

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 27297

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

Thailand, Laos & Cambodja

09 November 2011 - 21 December 2011

The land of OZ (met tussenstop Hong Kong)

12 Oktober 2010 - 06 November 2010

Backpacken door Vietnam

Landen bezocht: