Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

11 Oktober 2010 | Nederland, Utrecht

Net waren mijn moeder en Suzanne op bezoek om nog even een paar momenten door te brengen met elkaar voordat ik vertrek naar Vietnam. Eerder vandaag al waren Mandy en Niels op bezoek. Wel heel raar.. afscheid nemen niet op Schiphol, maar gewoon in je eigen huisje.

Nog één nachtje slapen en dan vroeg naar mijn broer toe die me weg brengt naar Frankfurt, Duitsland. Alles is ingepakt. Ik heb al geoefend met het lopen met de zware rugzak.. Ben benieuwd hoeveel van de spullen, kleding ik echt ga gebruiken. Dankzij de laatste input van Hilde heb ik nog aardig wat kleding gedumpt uit mijn backpack. Al is die nu nog redelijk zwaar. Ik train in ieder geval mijn zug en armspieren.

Op Frankfurt stap ik op mijn vliegtuig naar Hanoi en daar gaat het Vietnam avontuur beginnen. Allemaal heel spannend. Toch raar om voor het eerst helemaal alleen op reis te gaan. Ik ben benieuwd naar alle ervaringen die ik op ga doen.

Het is afgelopen jaar een heftig jaar geweest met afstuderen, een baan, een huis & klussen & wonen en nu het avontuur in het oosten opzoeken. Pas vrijdag toen ik mijn laatste mail had verstuurd en het laatste taak kon afstrepen op mijn to-do-list, merkte ik dat het tijd was om aan mijn reis echt te gaan denken.

Straks lekker onder de wol duiken en morgen vroeg op, op naar Frankfurt, op naar Vietnam, op naar het avontuur.

Tot in Vietnam, Hanoi.

  • 12 Oktober 2010 - 06:53

    Suus:

    Lieve Peetje,

    Bij deze je eerste berichtje! Ik spreek je zometeen nog even, maarre heeeeel veel plezier! Geniet ervan! K kijk nu al uit naar je wilde verhalen ;) Enne eet je een lekkere loempia voor me? :)

    Kussie en tot over 3,5 week! Goeie reis!

    Suus

  • 12 Oktober 2010 - 08:24

    Joop:

    Yeah! Veel plezier in Sapa & Halong Bay en alle andere prachtige plekken!

  • 12 Oktober 2010 - 19:57

    Roxanne:

    Hey lieve Peeteke!

    En ben je al in Vietnam aangekomen? Wat is de eerste indruk?
    Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben, maar dat komt na je avontuur wel!
    Geniet ervan en heeeeeel veel plezier!
    Ik ga je berichtjes volgen!

    Liefs
    xx

  • 13 Oktober 2010 - 09:19

    Jorien:

    Ik ben benieuwd naar je eerste avonturen!

  • 13 Oktober 2010 - 10:12

    Helma:

    Hoi meisie

    Nou het grootte avontuur is begonnen. Hoorde dat je goed bent aangekomen.
    Geniet ervan. Ik en alle collega's van Vitens volgen je. Ik hou van je tot over 3,5 weken dan sta ik met je vader op je te wachten in Frankfurt.

    dikke kus Helma

  • 13 Oktober 2010 - 11:24

    Mandy:

    Hey Peet!

    Goede reis gehad?
    Ik ben benieuwd hoe je je voelt en hoe het daar is...!
    Ik hoop dat je zo af en toe even wat laat horen via deze weg, dat zou me wel gerust stellen...
    Ik hoop dat je het super naar je zin hebt en dat je ook wat LEUKE mensen gaat ontmoeten.
    Veel mooie foto's maken he!!!

    Denk aan je!

    Liefs Mandy

  • 13 Oktober 2010 - 17:05

    Tim Bakker:

    Hoi zus, fijn om te horen dat je alles hebt gevonden (vooral internet en noodle soep). En je bent miljonair in vietnam, zal wel even wennen zijn :).
    Ik volg je reisversalag via email en sms dus hou ons op de hoogte van alle leuke dingen die je mee maakt en ziet. heel veel plezier in Hanoi en doe de groeten aan al je backpack vrienden. (ps: wat is je vietnamese tel nr?) Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Petra

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 27378

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

Thailand, Laos & Cambodja

09 November 2011 - 21 December 2011

The land of OZ (met tussenstop Hong Kong)

12 Oktober 2010 - 06 November 2010

Backpacken door Vietnam

Landen bezocht: