Still in Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Petra Bakker - WaarBenJij.nu Still in Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Still in Nha Trang

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Oktober 2010 | Vietnam, Nha Trang

Het is voor het eerst deze reis dat ik langer dan 3 dagen in 1 plek ben. Naar alle waarschijnlijkheid ga ik morgen naar Dalat. Of met de bus en daarna kijken of een easyrider tour of vanuit Nha Trang met de easy rider. Nog even wat uitzoek werk. Ik heb straks afgesproken met Jaan en Amy. Misschien kunnen we samen reizen.

Maar eerst de boottrip. Ik had echt geen flauw idee wat ik ging doen. Tyler van de groep die ik vanuit Hue ken had alles voor iedereen (6 mensen) geregeld. Maar het was uiteindelijk een bootrip voor 7 dollar waarbij we 4 eilanden aan hebben gedaan. We hebben eersteen eiland bezocht en je kon naar het aqaurium. (ben niet geweest, had bij Vinpearl al genoeg vissen gezien.. ja je moest extra betalen ;) ) daarna bij het tweede eiland hebben we gesnorkeld en gezwommen. Je kon niet zo veel zien maar het was erg gezellig. Bij het derde eiland was de lunch, muziek en heb ik een jetski gehuurd. Dat was super!!!! Ik was samen met een franstalige belgische dame die een beetje Nls kon op de jetski gegaan. Ik moest van haar achter het stuur zitten.. prima.. Er sprong ook later een van de vietnamese begeleiders erop. Hij zorgde ervoor dat ik nog meer gas ging geven en behoorlijk scherpe bochten moest nemen. Veiligheidstechnisch gezien niet top, maar wel vermakelijk!
Het vierde eiland was super. heerlijk op het strand gelegen en lekker gezwommen. Echt even relaxen.

Op de boot zat onze groep van 6 en daarbij sloten nog 2 jongeren aan. Er waren ook Fransen, Chinesen en mensen van Vietnam. Het was echt een leuke groep. Een vrouw van vietnamese afkomst was erg lief en gezellig. Tijdens de lunch zat ik naast haar en ze pakte steeds alles voor me, vond dat ik meer moest eten. Te schatting. Uiteindelijk hebben we samen op het vierde eiland naar muziek geluisterd van mijn Ipod. Te komisch.

Na de vermoeiende bootreis (waarbij ik natuurlijk ondanks vervuldig insmeren, ben verbrand) zijn we met een groep van 13 uiteten gegaan. heerlijk weer Pho en loempias gegeten. Jaan en Amy waren er ook bij. Waarschijnlijk gaan we vandaag daar (bij het restaurant the lantarns) weer eten.

Na het eten was het natuurlijk weer bucket-tijd. Het was de laatste avond met de groep die ik in Hue had ontmoet. Een deel ging vandaag naar HCMC en een ander deel al naar Dalat. Maar net wanneer je denkt dat je dan weer even alleen zult zijn, kom je de groep tegen van HaLongBay. te grappig. Dus ook met hen nog een drankje gedaan.

Tot snel weer

  • 27 Oktober 2010 - 12:43

    Niels:

    Hey Peet!

    Zo te horen vermaak je je wel daar. Jetskiën is gaaf!! Heb het in Kroatië gedaan, te vet. Gaat bij mij ook weer kriebelen als ik je verhalen lees :-) Veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Petra

Actief sinds 18 Aug. 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 27394

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

Thailand, Laos & Cambodja

09 November 2011 - 21 December 2011

The land of OZ (met tussenstop Hong Kong)

12 Oktober 2010 - 06 November 2010

Backpacken door Vietnam

Landen bezocht: